Σοκ: Ακόμη πιο μικρός ο μισθός για τους νέους εργαζόμενους

ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΟΦΩΝ

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σβήνει και γράφει τα σενάρια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Το δεδομένο είναι ότι πρέπει να αυξήσει τα έσοδα και το ερώτημα είναι μέχρι στιγμής ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο, αν και τα δείγματα γραφής έχουν ήδη δοθεί. Τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν αρκετούς ρύπους και έχουν αποκτηθεί μετά το 2007, όπως και τα diesel θα επιβαρυνθούν περισσότερο. 

Η επεξεργασία που γίνεται σύμφωνα με πληροφορίες έχει σαν βασικό στόχο να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας σε οχήματα μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ηλικίας τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται σε ακινησία καθώς οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει πινακίδες αδυνατώντας να αντεπεξέλθουν στο υπερβολικό φορολογικό βάρος που συνεπάγεται η χρήση τους.
Από την άλλη στο υπουργείο Οικονομικών θέλουν τα συνολικά έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας να ξεπεράσουν φέτος το στόχο του προϋπολογισμού που είναι 1,088 δισ. ευρώ. Και θεωρούν ότι με μερικές “χειρουργικές” παρεμβάσεις στα τέλη κυκλοφορίας μπορούν να εκπληρωθούν και οι δυο στόχοι.
Στο κυνήγι των παραπάνω στόχων το υπουργείο Οικονομικών έχει βάλει μια σειρά αλλαγών στο τραπέζι.
Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται:
-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Πρόκειται για την κατηγορία ΙΧ που έχει χτυπηθεί από την υπερβολική αύξηση των τελών κυκλοφορίας και των φόρων τα χρόνια της κρίσης και πλέον οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτής της κατηγορίας οχημάτων έχουν καταθέσει πινακίδες.
-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό.
Υπάρχει και δεύτερο σενάριο να υπολογίζονται με βάση του ρύπους τα τέλη για οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2003 και μετά. Στην περίπτωση που υιοθετηθεί το πρώτο σενάριο οι αυξήσεις θα χτυπήσουν κυρίως τα οχήματα ηλικίας 6-10 ετών και μικρομεσαίου κυβισμού (έως 1.800 κυβικά). Στην περίπτωση που επιλεγεί το δεύτερο σενάριο οι αυξήσεις στα τέλη θα χτυπήσουν σε οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού ηλικίας 6 έως 13 ετών.
-Μείωση του ορίου απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από το Νοέμβριο και μετά από τα 90 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα στα 85 ή και 80 γραμμάρια.
Στο τραπέζι βρίσκεται και σενάριο για επιβολή προσαύξησης των τελών κυκλοφορίας για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, στα πρότυπα άλλων χωρών που εφαρμόζουν το συγκεκριμένο μέτρο (π.χ. Γερμανία). Η προσαύξηση αυτή εξετάζεται στο πλαίσιο περιβαλλοντικών και εισπρακτικών λόγων.


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ





ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ SO EASY ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ


ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ


SABROSO: COFFEE & FOOD ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ


ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΤΕΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΕΑΚ SRVICE ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ

Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Share on Google Plus

About Meletis Manolakellis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.