Πόσες φορές την εβδομάδα μπορεί να τρώτε πατάτες αν έχετε υπέρταση


Δεν έχει σημασία αν είναι σε μορφή πουρέ, ψητές, βραστές, ή τηγανητές, οι πατάτες μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης στις γυναίκες, αν εκείνες καταναλώνουν περισσότερες από τρεις μερίδες την εβδομάδα, σύμφωνα με μια 20ετή έρευνα, που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση British Medical Journal, σχετικά με τον αντίκτυπο της πατάτας στην υπέρταση.


Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ένα 11% αυξημένο κίνδυνο για υπέρταση μεταξύ εκείνων των γυναικών που κατανάλωναν βραστές, ψητές, ή σε μορφή πουρέ πατάτες τέσσερις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με άτομα που κατανάλωναν πατάτες λιγότερο από μία φορά το μήνα.
Η αύξηση στον κίνδυνο για υπέρταση ήταν ακόμη μεγαλύτερη για όσους καταναλώνουν τηγανητές πατάτες περισσότερο από τρεις φορές την εβδομάδα, αφού υπολογίστηκε στο 17%, τόσο για άνδρες, όσο και για γυναίκες.
Αν και τα αποτελέσματα μιας τόσο σημαντικής έρευνας, πρέπει να επαληθευτούν από άλλες παρόμοιες, εντούτοις η επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, δρ Lea Borgi, από το νοσοκομείο Brigham and Women's πρότεινε να καταναλώνουμε γενικά λιγότερες από τέσσερις μερίδες πατάτες την εβδομάδα.
Και πρόσθεσε: “Αν καταναλώνετε πέντε μερίδες πατάτες την εβδομάδα, τότε θα πρέπει να μην τρώτε καμία άλλη μερίδα αμυλούχων λαχανικών, όπως γλυκοπατάτες, καλαμπόκι ή αρακά”.
Πρόσφατες μελέτες από την ίδια ομάδα επιστημόνων έχουν συνδέσει την υψηλή κατανάλωση πατάτας με τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη. Οι ερευνητές δεν είναι βέβαιοι ως προς το γιατί η αυξημένη κατανάλωση πατάτας συνδέεται με υπέρταση και διαβήτη. Υποψιάζονται ότι η απάντηση ίσως βρίσκεται στον υψηλό γλυκαιμικό δείκτη της πατάτας, το οποίο σημαίνει ότι οι πατάτες μπορούν να οδηγήσουν σε μια πιο έντονη αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα.
Οι πατάτες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά. Μια έχει περίπου 160 θερμίδες και είναι γεμάτη με:
4 γραμμάρια φυτικών ινών (περίπου το 20% της καθημερινής σας ανάγκης σε φυτικές ίνες)
4 γραμμάρια πρωτεΐνης
Βιταμίνη C ίση με το 50% της καθημερινή σας ανάγκη για αυτήν
Κάλιο ίσο με το 25% της καθημερινής ανάγκης του οργανισμού σας σε αυτό
Βιταμίνη Β6 ίση με το 33% της καθημερινής σας ανάγκης σε αυτή
Σχεδόν το 10% της ημερήσιας ανάγκης σας σε σίδηρο
Οι ειδικοί συνιστούν τις ακόλουθες τροφές, ως καλά υποκατάστατα για μερικές μερίδες πατάτας την εβδομάδα:
Μπανάνες
Σολομός
Λευκά φασόλια
Γιαούρτι
Ξερά δαμάσκηνα
Σπανάκι
Πηγή: iatropedia.gr
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ





SABROSO: COFFEE & FOOD ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ


ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΤΕΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΕΑΚ SRVICE ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Share on Google Plus

About Meletis Manolakellis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.